­

Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag die hier niet behandeld is?
Wij doen ons best om je van alle benodigde informatie te voorzien,
maar misschien heb jij een vraag waar we nog niet aan hebben gedacht.

Neem gerust contact met ons op via de contactpagina!

De maandtermijnen van de meeste diensten betaal je twaalf keer. Na die twaalf termijnen worden voor een huisstijl, logo en social media plan geen kosten meer in rekening gebracht. Voor de website worden wel nog hosting en onderhoudskosten in rekening gebracht (€20,- per maand). Financiële dienstverlening is op jaarbasis; na de twaalf termijnen worden geen kosten meer in rekening gebracht, tenzij u kiest voor de voortzetting van ondersteuning.

Voor €49,95 per maand verzorgen wij je administratie, BTW aangiftes, jaarrekeningen en inkomstenbelasting. In uitzonderlijke gevallen is de administratie zo groot dat het veel meer tijd kost om het te verwerken, wat kan zorgen voor een hogere prijs. Daarom hanteren wij een vanaf prijs voor deze dienst.

Ja. Het nieuwe e-mailadres kan doorgeschakeld worden naar je standaard e-mail provider/programma.

Dat is geen probleem. Wji kunnen een volledig nieuw logo voor je ontwerpen of je huidige herontwerpen. De kosten hiervoor blijven hetzelfde.

Ja. Wij hanteren drie fases in een ontwikkeltraject. Na de eerste schets is het eenmalig mogelijk om aanpassingen te maken.

Ja. Als je al een domeinnaam geregistreerd hebt, nemen wij deze eenvoudig voor je over.

Ja. Registratie van je domeinnaam is in het maandtarief van de website meegenomen.

Uiteraard. Neem contact met ons op en vraag naar nieuw drukwerk en wij zorgen dat het voor elkaar komt.

Ja. Hoewel het veel voordeliger is en wij aanraden om van het totaalpakket gebruik te maken, heb je ook de optie om losse diensten aan te schaffen.

Natuurlijk! Advies geven is één van onze sterkste punten. Wij denken graag mee met onze cliënten om ervoor te zorgen dat wij een geweldig eindresultaat kunnen neerzetten. Neem gerust contact met ons op via de contactpagina om de mogelijkheden te bespreken.

Op dat moment halen wij jouw website offline en bewaren wij alle gegevens, zodat jij op een later moment alsnog verder kunt met je website. Je logo, foto’s en overige middelen die je hebt laten maken, blijven uiteraard van jou.

Op dit moment werken wij hard aan de start van onze community. Wanneer het eenmaal zo ver is, kan iedere ZZP’er zich ervoor aanmelden.

Bij Ik ben ZZP betaal je maandelijks een tarief dat afhankelijk is van hoeveel je van ons afneemt. Iedere maand wordt het bedrag via automatische incasso van je rekening afgeschreven. Hiervoor dien je ons uiteraard eerst te machtigen.

Dit hangt natuurlijk af van hoeveel van onze diensten jij gebruik wilt maken. Wij streven naar een levertijd van 3 weken, maar dit kan variëren afhankelijk van de drukte en hoe snel wij de benodigde informatie van jou ontvangen.

Na twaalf maanden heb jij jouw website als het ware ‘afbetaald’ en rekenen wij alleen nog kosten voor de hosting van de website. Deze kosten bedragen €19,95 per maand, zolang jij je website in de lucht wilt houden.

Wij vinden het belangrijk dat er een bepaalde kwaliteit wordt gewaarborgd op de websites die wij afleveren. Daarom verzorgen wij de aanpassingen op jouw website, nadat jij deze aan ons hebt doorgegeven. Wij staan een aantal kleine veranderingen per jaar kosteloos toe, maar hier zit natuurlijk een limiet aan. Wanneer grotere veranderingen moeten worden doorgevoerd of jij vaak iets veranderd wilt hebben, wordt een uurtarief gerekend.

Nee, in feite niet. Wij begrijpen dat je als ZZP’er niet een enorm kapitaal hebt om uit te geven aan de producten die wij aanbieden. Daarom betaal je bij ons je product in twaalf termijnen af. Na die twaalf maanden is het product gewoon van jou. Je betaalt alleen nog €19,95 per maand voor de hosting van je website en eventueel de voortzetting van de financiële dienstverlening.